Veelgestelde vragen

!

Wat zijn de maten van de kunstplanten?

De maten van de kunstplanten kunt u vinden bij de producten, de aangeven maat bij de planten is de totale hoogte inclusief het betonnen kluitje.

Zijn alle planten met of zonder pot?

Alle planten zijn standaard zonder plantenbak. Bij enkele producten zit er wel een pot onder, Dit zal dan specifiek aangegeven staan.

Zijn al jullie producten op voorraad?

Wij proberen om zoveel mogelijk producten op voorraad te hebben, Vanwege ons grote assortiment is dat helaas niet altijd mogelijk om alles op voorraad te hebben, Ondanks dat niet alle producten op voorraad zijn streven wij er wel naar om binnen 5 werkdagen de producten te hebben geleverd.

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt de producten opzoeken en in het winkelmandje doen, Nadat u uitgewinkeld bent kunt u klikken op afrekenen, door dat proces te volgen plaatst u uw bestelling bij kunstplantenwinkel.nl

Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren op een ander adres?

Ja dat is geen probleem, bij het afrekenen kunt u kiezen om uw bestelling af te laten leveren op een ander adres, vergeten in te vullen? Neem dan even contact met ons op en wij leveren uw bestelling op het gewenste adres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat kan in ons magazijn in Ede, Deze is op werkdagen geopend van 8:30 tot 17:00.

Ontvang ik een bericht als ik mijn bestelling heb geplaatst?

Ja u krijgt een automatisch bericht dat uw bestelling is geplaatst bij kunstplantenwinkel.nl, wij controleren dan uw bestelling of de producten voorradig zijn, Dan krijgt u van ons een factuur welke u kunt betalen per bank.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Ja dat kan, Neem dan even contact met ons op per e-mail of per telefoon, Houdt u bestelnummer bij de hand

Kan ik een product bestellen wat niet op jullie website staat?

Wij streven ernaar om alle producten op onze website te plaatsen, Mocht er een product niet tussen staan dan dan even contact met ons op en we gaan voor u kijken of wij het gewenste product kunnen leveren.

Welke betaalmethode bieden jullie aan?

Vanwege de vele (maatwerk) producten is het nog niet mogelijk om via iDEAL te betalen, U ontvangt van ons na controle van uw bestelling een factuur welke u kunt betalen via uw eigen bank.

Kan ik ook betalen bij levering?

Ja dat kan, Houdt u er wel rekening mee dat er dan administratie kosten worden gerekend voor de extra handeling die de vervoerder moet maken.

Wat zijn de bezorgkosten van een bestelling?

De kosten voor het bezorgen bedragen € 8,39 incl.. btw. Als uw bestelling hoger is dan € 75,- versturen wij uw bestelling gratis binnen Nederland, Voor overige verzendkosten klik hier.

Wanneer word mijn bestelling geleverd?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd te hebben nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Wat gebeurd er als er verschillende levertijden zijn van de producten die ik heb besteld?

Wij zullen dan contact met u opnemen voor een afleverdatum.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben en ze komen mijn bestelling leveren?

Mocht u niet thuis zijn vind u in de brievenbus een briefje dat de vervoerder geprobeerd heeft de bestelling bij u te komen leveren, Geen nood, Zij zullen het de dag daarna nogmaals proberen.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Ja dat is mogelijk, Neemt u daarvoor contact met ons op per e-mail of per telefoon.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Dat is mogelijk, Klik hier voor de retourinformatie.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De enige kosten die u maakt bij het retourneren van uw bestelling zijn de kosten van de lokale vervoerder van u naar ons terug.

Hoe snel word mijn retour verwerkt?

Wij streven ernaar om uw retour binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken.

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Neem dan direct contact met ons op per e-mail of per telefoon en stuur ons een foto van de beschadiging, Wij zullen dan naar een oplossing zoeken.

Waar kan ik een klacht uiten?

Klachten kunt u melden via info@kunstplantenwinkel.nl of per telefoon +31(0)318-640616.